
تمام احساسات، باورها و دانستههای ما براساس تفکرات درونی ما شکل میگیرند، هر دو ضمیر هوشیار و نیمه هوشیار. کنترل در دست ماست چه بدانیم چه ندانیم. ما میتوانیم مثبت باشیم یا منفی، مشتاق یا گرفته، تاثیرگذار یا تاثیرپذیر. بزرگترین تفاوت بین افراد، گرایش و نوع نگرش آنهاست.برای برخی، یادگیری لذتبخش و جذاب است؛ برای دیگران، سخت و کسلکننده. برای بسیاری، یادگیری فقط خوب است، چیزی است که برای انجام کار ...
ادامه مطلب